//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

Facebook Marketing Power
assalamualaikum . dah lama aku tak update blog , maklumlah malas xD . ni pon tiba-tiba rasa rajin nak edit and update . ehee , sejak pergi seminar Dr. Azizan Osman ni terasa rajin nak membuat semua kerja sebab dia banyak bagi idea tentang kerjaya masa depan . tak sia-sia aku pergi seminar tu sebab aku telah dapat idea untuk membuat kerja online yang boleh membantu abang ipar aku . memang bestlah pergi seminar tu . aku berharap kalau aku dah melanjutkan pelajaran nanti , aku tetap membantu abang ipar aku sedikit demi sedikit . dapatlah jugak duit nak beli barang apa-apa .



Dr Azizan Osman kata dengan internet jugak kita boleh kejar kerjaya kita . Kau ada ? xD


Older Post