//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

sejak habis sekolah ni memang membusankan pada aku . aku ada kerja jugak hari tuh tapi busan , bila dah duduk rumah busan jugak . apa kena agaknya aku ni . tension jugak hidup aku ni , apa aku buat mesti busan . tapi kalau aku text n gayut dengan dia mesti tak busan sebab dalam hati aku ada dia jek , hehe . tapi sekarang dia busy sangat , maklumlah nak spm kan , lepas tuh pandai . mana tak nya busy memanjang . takkan aku nak marah kalau dia tak text aku sangat . aku taknak lah study dia menurun sebab aku , aku nak dia lebih geliga dari aku yang tak berapa nak pandai ni . huh ! walaupon dia jarang text aku sekarang , aku tetap sayangkan dia . kami pun dah jarang date , tape lah aku dah faham dia busy . dah 2minggu tak jumpa dia , rindu sangat-2 dekat dia . bila lah dapat bertentang mata lagi dengan dia kan , rindu sangat nak tengok muka comel dia tuh . okey aku tade idea dah , tak tahu nak cerita apa , yang aku tahu dekat hati aku cuma ada dia jek . i love you so much ! :>


Older Post | Newer Post