//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

, hi . date harini menunjukan 02/03/2012 kan . haihh , cepat giler masa berjalan . tapi harini jugak lah aku tak dapat lupakan peristiwa aku dengan dia masa kita orang date . okay buka cerita , kita orang janji nak jumpa harini tapi sebelum aku keluar dari rumah aku nak pergi tempat dia , boleh pulak ada orang bagitahu aku yang dia jalan dengan sorang buda . macam mesra , ergh masa tuh hati aku memang terbakar habis lah , kalau ikutkan hati malas dah nak jumpa sebab hati tengah marah tapi aku tetap kuatkan semangat nak jumpa dia . aku rindukan dia , dah lama tak jumpa . takkan harini nak batalkan date lagikan . makin bertambah-2 lah rindu aku dekat dia nanti , tuh yang aku datang dengan muka masam . dia boleh kata sorry dia lambat keluar tapi aku tetap diam dan terus diam sehinggalah dia pujuk aku untuk bagitahu apa salah dia tapi aku tetap berkeras , dia pegang aku tepis . macam-2 lah kan dia buat aku tepis dan aku tak pandang muka dia langsung . erghh , geram ! last-2 aku tak layan dia menangis , dia tekat nak balik rumah jalan kaki tapi tempat yang kita orang lepak tuh tak lah jauh mana kan cuma aku kesian tengok dia dan aku takut orang lain rembat dia dari aku , ternganga aku nanti . aku terus kejar dia suruh dia naik aku , last-2 naik jugak then aku try pujuk-2 dia tersenyum . hehe , comel tahu sayang senyum . tapi kan aku betol-2 minta maaf kalau aku termarah dia secara kasar tadi , tak tahan wey sakit hati macam apa bila dapat tahu . macam mana sekali pon aku marah dia tapi dekat hati aku penuh dengan nama dia " ***** **** " . then lepas aku pujuk dia terus menganas dengan aku , dia sepak aku , pukul-2 aku , cubit-2 aku sebab dia kata aku jahat buat dia nangis . hehe tapi tak sakit langsung cuma berbisa ketam dia tuh . haha , biasalah kan perempuan . lepas dari tuh , dia terus peluk aku dan dia kata dia sayangkan aku sangat . aku tersenyum mendengar kata-2 dia yang sangat manis tuh . hehe , betol kata orang-2 tua , makin jauh kita dengan dia makin curiga tapi sayang kita dekat dia makin kuat :)

I LOVE YOU MORE THAN YOU WILL EVER KNOW DARLING <3


Older Post | Newer Post