//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

orang kedekut
, hey hello assalamualaikum . haha , korang-2 aku ada cerita pasal sorang kawan aku yang kedekut . kalau korang nak tahu siapa dia , korang cari lah sendiri . hewhew , aku tak boleh bagitahu nama dia dekat sini , bahaya . nanti dia terasa . okey mula pada cerita ni , kita orang dah kawan dekat 6tahun , sejak kami form 1 sampai kami 18tahun sekarang . kami berkawan rapat , kalau dia nak pergi mana-2 ajak aku , kalau aku nak pergi mana-2 pun ajak dia . ada 1hari tuh aku ajak dia teman aku shopping , then dia minta aku belanja dia makan , okay tak kisah lah kan pasal tuh , lepas tuh minggu depanya aku ajak shopping lagi , dia minta aku belanja dia baju pulak , aku pon belanja lah . aku tak kesah sebab kita orangkan dah kawan lama , so kiranya aku ni jenis tak lah kedekut mana pun . tengok duit aku lah , kalau duit ada aku mesti belanja kawan aku punyalah . lepas kita orang dah habis sekolah ni , masing-2 dapat kerja . masa aku dapat gaji tuh , aku belanja dia makan n tengok movie . tapi bila dia dapat gaji , langsung tak belanja aku . aku saje-2 lah cakap dengan dia , jom wey makan tapi kau belanja aku lah sebab kau dah dapat gaji . tapi dia boleh cakap tak boleh lah duit aku habis dah . eii , baru aku tahu yang dia ni kedekut , lepas ni jangan harap aku nak belanja kau lagi . menyampah seh orang yang tak reti balas budi orang lain , lebih baik aku belanja kawan-2 aku yang lain daripada belanja kau . shitt ! fuck punya kawan ! aku bukan nak ungkit tapi aku tak pernah jumpa kawan macam tu. aku kerja dekat summit pon , kekadang kawan-2 aku kerja dekat UO tuh belanja aku makan , tak pon budak-2 mk belanja aku makan . haihh , tak pernah lah jumpa kawan yang suka kikis duit kawan sendiri ! euww , mulai sekarang aku akan kedekut dengan kau . nak makan ke apa ke duit kau sendiri okey ! daripada aku belanja kau jek , baik aku belanja awek aku . kenapalah baru sekarang aku sedar yang kau sorang kawan yang kedekut , pentingkan diri sendiri ! boduh punya orang ! grrr ! chaw ~


Older Post | Newer Post