//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

adek seumpama sahabat membawa berkat ;D
, oke tadi first time aku bawak adek aku yang setahun tuh masa aku hang dengan kawan-2 aku sebab dia orang nak cari barang , aku pon busan duduk rumah , so aku pergi lah kan tapi parents aku kata bawak jek adam tuh sebab parents aku nak rewang rumah jiran aku yang esok nya ada majlis . memula kita orang pergi summit , lepas dah beli barang n makan kfc dekat summit tuh kita orang pergi bpmall pulak . haha , giler betol kita orang sampaikan adek aku tertidur then aku letak dia dalam troli dengan barang-2 yang kita orang beli . haha , dah macam bawak anak pulak tapi bawak adek . masa dekat chicken rice shop pulak ada 2 orang budak perempuan tetiba datang dekat adek aku then dia cubit pipi adek aku , dia kata comelnya . aku pon tak nampak muka buda tuh sebab tengah sebok nak order makanan . haha , balik dari bp tuh aku terus masukan pic aku dengan adek aku dekat facebook , yelah aku ni jakun sikit . tak pernah-2 hang bawak buda kecik kan . haha , dekat pic tuh ada buda comment dia kata sorry cubit pipi buda kecik ni tadi . haha , baru aku tahu siapa yang cubit pipi adek aku tapi nasib baik dia tak menangis , kalau dia menangis memang aku belasah buda yang cubit pipi adek aku tuh . haha . after tuh , kita orang rancang nak tengok movie tapi fikir kan adik aku nanti melalak , takkan aku nak keluar terus dari wayang tuh , rugi duit aku nanti . haha , adik aku tuh kalau melalak bukan biasa-2 , kang dia mengamuk tak mampu aku nak pujuk . haha , oke lepas tuh kita orang terus balik rumah , sampai rumah adik aku terus membuta sampai sekarang , agaknya dia penat kud tapi bukan dia jalan pon , duduk jek dalam troli tuh . aku yang penat tolak bende tuh . turun naik turun naik dah macam apa lah kan buda kecik tuh , dah melalak . memalukan aku betol . haha , tapi sekurang-kurangnya aku ada pengalaman hang dengan kawan-2 aku dan aku bawak adik aku yang comel tuh sekali . haha :p , jum tengok pic kita orang dekat bawah ni :)






haha , kbyee


Older Post | Newer Post