//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

impian sekarang haha
, hi . umur aku sekarang dah 18 , dah tua kud . haha , aku berangan nak amek lesen kereta , bodek-2 parents aku bagi lepas dah dapat lesen aku nak bodek dia orang beli kereta pulak , taknak share-2 . nak sendiri punya ! tak kira , dia orang bayar duit muka pon dah okay , aku bayar bulan-2 . haha , aku nak kereta viva jek kud dulu macam gambar dekat bawah ni


chantek kan kerete ni , warna pon cool jek . haha , minat-2 . kalau lah aku dapat kereta baru , uwg first yang aku bawak adalah awek aku yang comel tuh . haha , mana pernah lagi aku keluar dengan dia naik kereta . selalu naik motor jek sebab belum ada lesen kereta lagi . bahaya nak drive jauh-2 , kena saman mampus mengamuk family aku tuh . haha , doa-2 kan aku dapat kereta tuh yee . amin ~ hehe :P

kbyee :)


Older Post | Newer Post