//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

SELAGI MAMPU AKAN KU TUNAIKAN PERMINTAAN MU

✓ ice cream ni yang awek aku idam-2 kan selama ni tapi hari jumaat aku baru tunaikan permintaan dia nak makan ice cream tuh . sebelum-2 ni aku lupa nak belikan dia sebab dia tak ingatkan aku .

✓ masa nak suruh dia ambik ice cream ni dekat kedai tuh memang susa , aku dah marah-2 pon dia boleh senyum jekan , tuh lah princess aku kalau kena marah dengan aku sebab tuh aku tak boleh marah dia depan-2 . last-2 aku jugak yang ambik ice cream tuh n bayarkan .

✓ tak kisah lah kan keluar kan duit untuk orang yang aku sayang , mahal mana yang dia nak , aku akan tunaikan , insya-Allah :)

✓ kita orang makan ice cream tuh dekat rumah kawan aku , masa tuh nak suruh dia makan punyalah susah sebab dia segan , haha . apelah yang nak di segankan dengan pakwe sendirikan , aku busan kesah segan dia tuh , aku maken kacau-2 dia adalah . hehe

✓ masa otw nak hantar dia balek , dia say terima kaseh sebab belanja ice cream . aku hanya mampu tersenyum sebab aku gembira apa yang dia nak makan selama ni aku dah tunaikan :)

✓ kasih sayang aku dekat dia tak pernah kurang tapi maken melimpah-2

✓ sejauh mana dia dengan aku , dia tetap ada dalam hati aku


❑ harap hubungan kami kekal selamanya ❑

l ̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅]


Older Post | Newer Post