//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

story si manja comel ^^
hi , 22 febuari 2012 aku dah janji nak datang jumpa dia right ? tapi di sebabkan beberapa perkara yang tak dapat aku elakan , so aku tak datang jumpa dia . sorry sayang tak dapat tengok muka sayang yang comel tuh . tapi korang nak tahu lepas aku text dia , aku bagitahu dia yang aku tak dapat datang , dia terus tak layan aku , aku call pun aku cakap sorang-2 , dia mendiamkan diri dan menangis terus menangis . hehe , tuh lah sifat princess aku kalau tak dapat jumpa aku . dia tuh manja orangnya , selalu buat aku cair mair dengan dia yang comel . hehe , okay sambung cerita tadi . masa aku call dia aku pujuk dia , dia tak layan aku langsung pon wey . sedih tak sedih lah kan , air mata aku mengalir sebab dia tak layan aku pujuk dia . tapi masa tuh aku ada lah cakap apa entah yang buat dia rasa marah kud then dia boleh cakap pergi pujuk orang lain sane , tak payah pujuk dia . aku apa lagi , angin lah kan . baik-2 suara aku manja-2 nak pujuk dia terus kuat , ni first time aku marahkan dia giler-2 . sorry baby papa tak dapat kawal marah pa tadi . lepas aku marah dia , aku pujuk dia sebab aku dengar dia melalak-2 , tak sampai hati nak marah dia sangat kan . manade pakwe tak sayang awek kan korang ? mula-2 pujuk tuh memang susah , entah macam mana dia cair dengan ayat aku terus aku dengar suara dia macam tersenyum . hehe , lepas tuh aku dengan dia terus okay dan aku minta dia pic muka dia lepas menangis tuh . masa aku tengah mandi ada mms masuk , aku tengok pic dia . comel sangat muka menangis dia tuh sampaikan kalau aku tengok pic-2 dia dekat fun aku mesti zoom . ehee , ni laa perangai buruk papa awak sayang .

oke ni lah perangai aku kalau dah tak dapat nak kawal marah aku dekat awek aku tapi aku tak pernah naik tangan lagi dekat awek aku tuh dan TAK AKAN berani aku naik tangan dekat dia sebab dia lah comel paling manja aku , aku sayangkan dia , tak boleh nak berkasar dengan perempuan right ? perempuan lembut , cepat tersinggung kalau ada kata-2 yang tak suka di dengar . okay , pape pon aku nak minta maaf sangat-2 dekat dia sebab aku dah tinggikan suara dekat dia tapi aku tetap sayangkan dia erat-2 . kbyee , ily more baby comel :') <3


Older Post | Newer Post