//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

✔ dia buahati saya selamanya ✔
, assalamualaikum , dah lama aku tak update blog . busy sikit , maklumlahkan orang dah bekerja kan . haha , masuk pagi balik malam . penat jugak lah kan ulang alik dari rumah ke batu pahat tuh tiap-2 hari . kekadang rasa malas nak kerja tapi nak buat macam mana , takkan family nak tanggung aku jek kud , kesian dia orang kalau aku mintak macam-2 . setiap kali balik kerja mesti awek aku teman aku , tuh pon kalau dia tak tidur lagi lah kan sebab dia sekolah lagi takkan nak biar dia tidur lambat , kang ada esoknya dia bebel dekat aku sebab tak cukup tidur , korang jangan main-2 awek aku tuh kalau bebel dari A - Z tak berhenti . haha , tapi aku tetap sayang dia sebab dia lah nyawa aku , dia selalu buat aku tersenyum walaupun aku tengah marahkan dia . hehe , aku ada nak marah dia depan-2 tapi tak boleh lah , muka dia tuh comel sangat buat aku tersenyum n tak jadi nak marah , ehee . ada hari tuh aku belanja dia wayang , tengok movie sumpahan kum-2 dengan 2orang kawan aku dari medan then masa dalam wayang tuh awek aku punya lah peluk tangan aku macam apa sebab dia tuh penakut . hehe , adatlah kan perempuan memang lemah semangat , sikit-2 menjerit , tak menjerit , tutup muka , tak tutup muka , peluk aku . haha tapi memang best kalau tengok movie hantu dengan awek aku tuh . boleh aku kacau dia kan tak kira depan kawan aku , haha . hobi aku lah tuh , nanti mesti dia cakap ' SIAP B ' aku pon cakap lah memang dah siap , haha . terus jeling aku sehh tapi tak takut pun . hee :P , selama date mesti dia ada cakap perkataan siap tapi buat apa pun tak jugak , penat aku tunggu . haha , kalau setakat cubit tuh , alahai bisa wey cubit dia . tapi aku cubit lagi sakit kud , haha . sekarang aku rasa makin sayang dekat dia walaupon kami selalu gaduh sebab salah faham / cemburu / fikir bukan-2 . adat lettuw kan setiap hubungan ada rasa curiga sebab takut kehilangan pasanganya . jujur aku cakap , gaduh besar mana pun aku dengan dia , aku takkan sebut perkataan PUTUS . tak sanggup hidup tanpa dia , kalau dia tade dalam hidup aku mesti aku terkongtang kanting . selama ni kan dia yang jaga aku , suruh aku mandi kalau aku tak mandi dia tak nak layan aku n suruh aku makan tepat pada masa then kalau aku keluar n balik lambat jek nanti dia mesti marah aku sebab dia tak suka aku balik lambat n takut aku mengatal pun ye kud . dia ada cakap dekat aku , dia tak boleh tengok aku couple dengan perempuan lain kalau kami putus . tapi tak sanggup aku lafaz kan perkataan tuh sebab aku sayangkan dia erat-2 ! sampai aku mati pun , sayang aku dekat dia takkan kurang .


Older Post | Newer Post