//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

CARTINO SONEA
, assalamualaikum . tak jawab dosa :)

oke sekarang aku dah 18tahun , aku dah habis sekolah . aku pon dah kerja dekat cartino sonea summit batu pahat , full time kerja wey , 10.30am until 11.00pm . nak kata penat tak lah jugak tapi penat layan kerenah orang-2 nak kasot ni lah ape lah . kekadang rasa nak marah pon ada tapi aku senyum jugak dengan orang tuh . haha , #senyum tuh 1sedekah :) . tapi kalau tade pelanggan aku dudok termenung berangan depan cermin dekat tempat kerja aku tuh . haha , tapi syukur lah aku dah ada kerja tetap kan . dapat lah jugak pegang duit sendiri daripada minta parents jek nanti kena bebel . lepas ni nak dudok rumah sewa dengan kengkawan , rasa tak penat sangat lah sebab hari-2 aku ulang alik dari semerah ke batu pahat , batu pahat ke semerah . hehe tapi awek aku tetap bagi semangat dekat aku , so aku penat-2 pon masih gelak ketawa lagi kan . haha , terbaik lah sayang ! hehe , btw aku happy dengan kerja aku sekarang . sape nak datang beli kasot dekat tempat kerja aku datanglah , di alu-2 kan tapi tade discoun pon . haha , oke lah tak tahu nak cerita apa lagi . kbhoii :)


Older Post | Newer Post