//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

ALWAYS NEED YOU ALL !
oke sekarang dah 2hari di tahun baru kan ? cepat betul masa berjalan . tak sangka betul aku dah 18tahun sekarang tapi badan aku stil kurus keding lagi macam papan , haha . dorang yang panggil aku papan , aku terima jek laa . hewhew , btw thanx at mama n ayah sebab mama ayah , angah ada dekat sini . angah sayang korang sangat ! btw tahun baru ni mesti korang ada azam masing-2 kan ? oke , aku pun ada lah . ingat korang jek ke ? hehe , azam aku nak jadi buda yang rajen sebab aku nak kerja nak berdikari sendiri n aku nak jaga hubungan aku n awek aku dengan baik . bila aku jumpa dia mesti aku rasa sayang aku dekat dia bertambah-tambah . dia manja sangat dengan aku , dia caring sangat tapi dia selalu kena marah dengan aku sebab aku banyak tak suka apa yang dia buat , pada aku apa yang dia buat tuh semua nya salah tapi aku marah dia sebab aku nak dia jadi yang terbaik , sejahat-jahat aku n teruknya perangai aku macam ni tapi aku tak pernah suruh dia tinggal solat walaupun 1waktu pun . aku nak dia jadi anak solehah , jadi seorang pelajar yang cemerlang n jadi seorang perempuan yang mempunyai pelita hidup yang terang . aku taknak dia terpesong macam aku , aku bimbing dia walaupun aku ni taklah baik mana pun , tapi aku bukan jahat macam korang sangka . luaran aku macam ni tapi hati aku baik beb , tak pernah nak benci orang , biar orang benci aku , kutuk , hina aku tapi aku tak pernah terlintas nak buat macam tuh dekat orang , lagi-2 dekat orang yang aku sayang . aku ni jenis mudah sayang orang tapi aku susah nak benci orang , tuh lah sifat aku dari aku kecik sampai besar macam ni . oke , tahun ni aku sibuk nak kerja kan , awek aku pulak nak spm , masing-2 busy dengan hal sendiri , tapi aku harap dia tak lupakan aku , aku sayang dia sangat-2 , tak boleh hidup tanpa dia , dia sorang lah ada dekat hati aku ni , dia juga lah permaisuri aku , princess aku , manja aku , sayang aku n dia lah tempat aku mengadu , bercerita n yang selalu aku buat dekat dia adalah aku manja dengan dia setiap kali jumpa . hewhew , gedik siott aku . ada sekali jumpa dia , aku janji pukul 4 tapi aku sampai dekat rumah dia pukul 5.30 . haha , lambat gila kan ? 1jam 30minit aku lambat , bila aku sampai rumah dia , atas motor aku kena cubit , tumbuk n bebel dengan dia , nak pekak jugak telinga aku ni dengar dia bebel . hehe tapi memang salah aku lah , aku lambat . sorry sayang , b lambat hari tuh , hehe . kita orang dapat date sekejap jek , pukul7 aku hantar dia balik tapi masa tuh aku rasa susah sangat nak lepaskan dia sebab rindu aku dekat dia belum lepas semua nya n aku tak puas tengok muka dia yang comel tuh . lepas ni masing-2 busy , kita orang mesti jarang jumpa kan tapi tak apa lah aku nak dia berjaya dalam spm . aku sanggup buat apa jek demi dia , asalkan dia gembira selama dia dengan aku . aku akan buatkan dia rasa bahagia bila aku ada di sisi dia . aku akan cuba jadi yang terbaik untuk dia walaupun di mata dia aku ni tak berapa nak baik kan , aku reda jek . oke , sekarang aku nak bagitahu dia yang aku sayangkan dia lebih dari nyawa aku , aku tak boleh hidup tanpa dia . i always need you baby , i love you so much ! kbhoii :3


Older Post | Newer Post