//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

TAKUT KEHILANGAN DIA
02 dec 2011 aku date dengan dia , aku gembira sangat dengan dia , dia buat aku ketawa saje satu hari . makin bertambah-tambah sayang aku dekat dia . tapi bila aku balik jek , aku tertidur dan mimpi yang dia tinggalkan aku yang menyebabkan aku menangis dalam mimpi dan bila tersedar air mata aku mengalir betul-betul . aku takut sangat kalau-kalau dia betul tinggalkan aku , nanti aku macam mana ? siapa nak jaga aku ? siapa nak kejut aku ? siapa nak manja dengan aku ? siapa nak teman aku bila aku busan ? lepas terjaga dari tidur yang aku tengah menangis sebab mimpi tu pukul 2.30 pagi , aku terus call n text dia , aku mengadu yang aku mimpi dia tinggal aku . dia pujuk aku sampai aku ajak dia sambung tidur semula , dia kata mimpi tu permainan tidur n jangan risau dia tak tinggalkan aku . aku sampai sekarang rasa takut sangat , kalau-kalau dia betul tinggalkan aku , hidup aku mesti terkongtang-kanting sebab aku rasa tak sempurna kalau dia tak ada dalam hidup aku . selama ni dia bagi aku kasih sayang n dia manjakan aku , setiap hari mesti kami text sampai kami rasa bosan baru kami berhenti . tapi pada aku tak pernah rasa bosan kalau text n jumpa dia . aku dah sayang dia lebih dari apa yang dia tahu sebab selalu aku buktikan yang aku sayangkan dia , aku selalu cakap depan-depan dia yang aku sentiasa sayang dia n tak boleh hidup tanpa dia , masa tu jugak dia akan peluk aku erat-erat sebab dia kata dia pun sayangkan aku . kami pernah hampir-hampir berpisah sebab aku buat hal . mungkin ni satu hikmah yang membuatkan sekarang aku jadi seorang yang jujur n setia dengan dia . sekarang barulah aku sedar betapa sayangnya dia dekat aku sehinggakan dia suruh aku janji dengan dia yang dia perempuan terakhir dalam hidup aku sebab dia tak nak aku dengan perempuan lain yang menyebabkan dia rasa sakit hati dan cemburu bila tengok aku dengan perempuan lain . aku tak boleh janji sebab aku takut bila aku janji , tiba-tiba aku tak dapat tunaikan janji aku . aku tak nak jadi seorang yang mungkir janji lagi , aku berubah jadi seorang uang setia n jujur di sebabkan dia yang sedarkan aku . aku rasa bahagia sangat bila dia ada depan mata aku , dia selalu buat aku tersenyum bila baca text dia . dia jugak ada cakap dekat aku yang dia senang hati bila dia dengan aku , dia kata sebab aku bahagiakan dia , ramai orang cakap berat badan dia menaik sebab senang hati dengan pakwe . aku suka sangat kalau dia senang hati , jangan dia susah hati sebab aku . biar aku kurus sekali pun , aku nak dia gembira dengan aku . aku harap sangat dia ikhlas dengan aku , niat aku baik . aku nak jaga dia dengan baik , aku nak dia rasa yang dia bahagia sangat bila dengan aku . aku tak suka kalau awek aku menangis sebab aku , aku tak sanggup tengok dia mengalirkan air mata dia sebab aku . aku ikhlas sayang dia n nak jaga dia sampai akhir hayat aku . aku harap hubungan kami kekal selamanya , amin ~ .


Older Post | Newer Post