//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

2012 menjelma , 2011 tetap di hati
tepat 00:00 am nanti masuk tahun 2012 dan berakhirlah tahun 2011 yang banyak kenangan bagi aku . semua kenangan aku tak boleh lupakan , semua nya sentiasa di hati aku . 2011 jugak lah tahun last aku jadi seorang pelajar di smk semerah , aku rasa sekejap jek aku dah besar , dulu kecik-2 jek kan , main basikal dengan jiran-2 aku sampai jatuh luka dekat lutut . hehe , sampai sekarang parut nya ada lagi . semua tuh hanya tinggal kenangan , aku hanya mampu tersenyum bila teringat semula . hehe . baru sebulan aku tamat sebagai pelajar di smk semerah tapi aku dah rasa rindukan semuanya yang ada dekat sekolah tuh . aku rindukan kawan-2 aku , cikgu-2 aku , kerusi , meja , kelas yang aku belajar n tak lupa jugak dengan pondok sekolah yang berbentuk cendawan tuh . haha , dekat pondok tuh lah aku banyak date dengan awek n lepak dengan kengkawan aku yang 1kelas bila tade cikgu dekat kelas n masa rehat/balik pulak aku lepak dengan budak-2 form 2 , form 3 n form6 . yang paling best lepak dengan budak-2 form 2 n form 3 lah , aku join dia orang bergosip sakan . hewhew , aku ni memang suka dengar orang-2 bergosip ni . haha , tapi dalam-2 bergosip aku kacau dia orang dengan katak , nanti mulalah semua menjerit , lari , melompat . hehe , berdekah-2 aku ketawa sampai keluar air mata aku tengok korang macam tuh . haha , kan katak mainan jek tuh tapi nampak original kan . hewhew , kekadang dalam kelas tengah belajar pun aku baling katak tuh dekat kawan aku sampai dia menjerit . hehe , cikgu aku yang tengah ajar tuh terus rampas katak aku tuh , kesian aku kan tapi tak apa , habis masa cikgu jek aku terus minta cikgu n cikgu aku bagi balik . hehe , cikgu-2 aku ni baik hati semuanya , marah-2 dia orang dekat kita orang pun sebab nak pandaikan kita orang , dia orang taknak tengok pelajar dia orang terlungkup bawah tempurung jek . tapi kiranya aku ni dekat sekolah nakal lah jugak , aku ada ponteng kelas , tak buat homework yang cikgu bagi , aku berbual masa cikgu ajar n aku tak boleh lupa aku gaduh dekat sekolah . kiranya setiap tahun mesti aku ada buathal tapi tade lah sampai mak bapak aku kena panggil , aku yang kena panggil dengan cikgu disiplin adalah masa perhimpunan , malu tak malulah muka aku ni berdiri kat atas pentas tuh dengan geng aku , hehe tapi bila masuk bilik cikgu tuh minta number mak bapak aku , aku bagi jek lahkan , cikgu cakap nak panggil mak bapak hadap muka pengetua tapi bila aku balik rumah jek aku terus tanya parents aku ada dapat call dari sekolah tak , dia orang kata tak ada , fuuhh ! lenga rasa nya . cikgu tuh cuma ungut aku jek tuh sebab sampai aku habis sekolah tade pun dia call parents aku , hehe . cikgu memang baiklah , cuma bagi ungutan jeh dekat saya . hehek . tapi semua tuh telah berlalu , aku rindukan semua tuh . rindukan kengkawan n cikgu-2 aku bebel kan aku sebab aku malas nak belajar . hehe , kekadang tuh kengkawan aku cubit aku suruh belajar tapi aku malas doe . tak boleh lawan malas aku , bila dah nak spm aku pandai pulak ngadap buku kan , last minit baru nak habiskan masa dengan buku kan . haha , degil lah aku masa jadi student dekat smk semerah . semua tuh tersimpan dalam hati aku , aku sayang n rindukan korang semua ! aku takkan pernah lupakan korang sampai aku mati ! tuh janji aku pada diri aku .


Older Post | Newer Post