//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

PERASAAN -.-
hey korang . apa korang rase kalau pasangan korang yang dulu baik layan kerenah kita lepas tu dia berubah sekelip mata sebab ada orang lain muncul dalam hidup dia ? mesti korang sedih sangat kan . macam tu lah aku rasa sekarang ni . hati aku pun tak tenang nak buat apa-2 kerja , apa lagi nak study .hati aku menangis tak berhenti-henti sampai sekarang . apa lah salah aku sampai dia sanggup buat aku macam ni . aku sayang kau sangat lah ! sampai aku sanggup datang tempat kau semata-mata nak jumpa kau ! dari semerah ke yongpeng , jauh kau tahu tak ?! ada aku pergi n balik dari tempat kau , aku kena hujan sampai balik demam seminggu . tu semua demi kau tahu tak ! kenapa kau tak hargai aku ! apa kau nak dari aku ? kenapa kau sakitkan hati aku ! aku fikir kau yang terbaik bagi aku tapi kau sanggup buat aku macam ni sekali . mengalir air mata aku mengingatkan balik apa kau buat pada aku . aku bukan patung yang kau nak permainkan . cukup-2 lah kau sakiti hati aku . aku sayang kau sangat ! sayang lebih dari nyawe aku sendiri sebab tu aku sanggup buat apa je demi kau . sekarang aku bagi kau peluang untuk sayangi aku sekali lagi  . kalau kau sakitkan hati aku tak tahu nak cakap apa . penat aku hidup kena permainkan je . aku je yang di perbodohkan ! aku ada perasaan jugak macam kau sebab tu aku jaga hati kau baik-2 sampai kau suruh aku buat copy mesej , aku sanggup buat walaupun orang-2 kata membazir , aku sanggup habis kredit sebab nak buktikan yang aku setia dengan kau . aku tak pernah curangkan kau selama ni . aku harap sangat kau berubah lah demi aku . kalau kau sayang aku , kau tolong jangan sakitkan hati aku lagi . sejahat-jahat aku tak pernah lukakan hati kau macam kau luka kan hati aku sehingga hancur berkecai . atau pun kalau kau taknak aku lagi , tolong jujur dengan aku , jangan nak selindung-2 lagi . penat aku menangis sebab kau . aku dah sayang kau sangat baru kau nak buat aku macam ni , tolonglah berubah kalau kau perlukan aku dalam hidup kau lagi :'(

 apa salah saya dekat awak ? :(



Older Post | Newer Post