//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

TANAK LEPASKAN
 AKU RASE TANAK LEPAS KAN KAU SAMPAI BILE-2 

aty aku tetbe rase xnak lepas an kau at sesape , nak kau jadi hak aku suwang jek . aku sayang kau sangat , kau baek sangat dengan aku , kau pandai layan aku , amek aty aku . jujo aku cakap , aku suke sangat dengan kau . aku rase kau laa yang terbaek tok aku , kau pun dah cakap dekat aku yang kau sayang aku macam sayang nyawe kau sendiri an . aku epy sangat bace text kau yang kau luah an dari aty kau sendiri , kau cakap sayang nak tinggal an aku sebab aku banyak buat kenangan dekat kau , sedang an aku sendiri tak perasan yang aku buat apa dekat kau an . kekadang aku fikir apa yang aku buat dekat kau sampai kau boleh sayang aku macam ni sekali tapi tak pernah langsung jumpa jawapan . tapi tak kisah laa , yang penting aku dah sayang kau sangat , sayang kau macam aku sayang nyawe aku sendiri . lagi pun kau layan aku tiap-2 mase , kau dah banyak isikan masa kau dengan aku , aku epy sangat jumpe orang macam kau , penyayang , amek berat . err , susa doe nak jumpe buda macam kau ny , btw aku akan sayang kau selamanye !






Older Post | Newer Post