//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

kenangan tak boley aku lupe kan !
SUMPAH ! aku takod sangat sebab berlaku depan mata aku sendiri . 


kuwang nak tao an cite nye . cite nye cam ni . ktowg ada pertandingan pertolongan cemas ( dak smk semerah ) n kawad ( dak smk dato seth ) ary isnin lepas 20 JUN 2011 at kota tinggi .kami buda semerah 9 uwg , 6 uwg naek lori n 3 uwg y naek kereta dengan cikgu aku . kami gerak dari semerah dengan menaiki lori JPAM n 1 buah kereta dalam pukol 7 lbey la , pas ur amek buda kawad at smk dato seth ag , de la kol8 lbey cmpai sane .  pas ktowg amek duwg , ktowg teros an perjalanan tok g tempat pertandingan . dalam pukol 11 ktowg cmp at kota tinggi . cmpai jek , masing2 ade pertandingan , nak kate menang ke kalah ke , adat la kan , kate pertandingan . biase la ur . siap sume pertandingan n penyampaian hadiah , ktowg gerak balek dalam pukol 4 lbey , tapi sebelom ur , kami ade singgah at tesco at johor pukol 5 . kami happy sangat masa ur sebab ary last kami bersame team jpam , nty susa nak jumpe lagi dengan buda2 kawad n pelatih2 kami . pukol 6.30 kami sambong kan perjalanan kami , tapi bila masok waktu magrib , kami singgah di perhentian mana tar , aku pon x ingat da . haha , tp ktowg benti dalam setengah jam at c ur . bile kami teros an perjalanan pulang ke smk dato seth , kami dapat call dari pelatih kami , 2uwg sahabat pc kami yang naek kereta dengan cikgu kami nampak uwg rambot panjang perpakaian serba puteh di toilet smk dato seth . aku ingat an , duwang nampak pencuri nak masok ke apa . campai at kola ur , ktowg turon nak dengar cite , last2 aku tao sahabat aku dah tak sedar kan diri lagi sebab nampak benda halus . kami angkat sahabat kami naek lori jpam , mase ur jugak 2 uwg member aku nak amek beg dia at depan kantin , suwang lagi member aku nampak benda ur tengok ktuwg , duwang cpat2 naek lori bersama kami . buda2 kawad turon dr lori teros bace ayat kursi , kami yang dalam lori pon turot bace sebab sahabat kami , suwang demi suwang kne then duwang mengamok , meronta2 , hampir2 nak terjun dari lori . punya la kuad kami pelok pegang duwang 3 uwg sebab meranta kuad sangat dengan terjerit2 duwg cakap " aku nak balek uma aku " sepanjang perjalanan kami yang sedang mencari surau atau masjid , kami bace ayat kursi sekuad aty ktowg sambil menangis . tp mse urjugak suwg member aku hampir2 kne jugak , secara tibe2 dia menjerit , n jurulatih kami tampar dia , dia teros sedar n dia bace semula ayat kursi . sampai di surau parit yaani , fida teros turon panggil uwang y ade at dalam ,  uwg ur suroh ktowg turon an mber2 ktowg , ktowg gn cepat tron an duwg dr lori , teros bawak masok ke dalam surau , makin meronta2 duwang . aku n aza menangis ketakutan , icak pelok kami n dia bace an ayat kursi at telinga kami , sambil ur dia kata , kuwang jangan nangis , nanti benda ur senang masok . aku n aza pon benti nangis , kami teros an bace ayat kursi , tibe2 ade suwg makcik ur panggil kami , dia suroh kami amek wuduk . kami teros amek wuduk n bace yassin , agak lama jugak la mber2 aku kne rasuk . sebab ramai y berubat kan duwg tp ustaz y last baru berjaya dia pulih an siked mber2 aku , bnda ur kua kate nya dari muntah , aku pon tak tengok sebab aku tengah demam , kang aku kne sekali , aku takud . pukol 11 lbey baru ktowg balek , campai uma pukol 12 . pagi nye esok , aku dapat mesej dari mber aku yang bnde ur ekod dia balek sebab adik n ayah dia nampak . aku dengar pon aku takod an , then malam nye pulak mber aku suwg ag mesej aku , dia kata dia nampak bnde ur at uma dia , aku yang at uma ni takod gileks doe , bulu roma aku naek jek , sumpah doe tadi malam aku tido dengan family2 aku . haha , takod . ur pon aku tersedar jek , tido aku tak nyenyak . aku arap ktowang dapat pulih cam dulu sebab aku taknak ktowg saked ag tp kata nye kalau dah kne , susa nak pulih , aku takod la doe . nak g toilet n dapor suwang2 pon aku takod dah sekarang , kne ade yang teman , arap2 bnde ur xekod aku , aku tak nak nampak pape pon . kuwang  doa an la kami 





team pertolangan cemas smk semerah



team jpam tersayang 
buda pc with buda kwad


Older Post | Newer Post