//You belong with me\\

The Special Person

Hello! My name is Cha Ucuk , I'm 18 years young . I live in Batu Pahat / Kuala Lumpur . I love my family and my girlfriend .

Story Me Linkies Stuff

Chat Room





Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: YOUR NAME
Icons:  

demam campak
hey asal la aku baru tao aku kne demam campak . benda ni da lame da tumboh2 at badan aku . aku ingat aku saked biase jek , rupe nye kne campak . makin lame makin terok merah2 at badan aku ni . mak ayah aku kate aku tadi aku kne campak , aku tak caye . duwang ajak aku g uma uwang berubat , uwang ur kate aku kne campak then dia bagi daun ape tar tok mandi . nak g clinic mintak mc tp malas pulak sebab baru g ary ur , aku kap aku batok2 gn pening pale jek . tak terfikir pon kne campak . hey , badan aku naek letih doe demam kali ni , bile nak semboh ni . aku dah penat gn badan aku y mera2 campai naek ke kepala aku pening . aku arap aku sehad sebelom g lawan pc . aku tak jadi kumpulan tok lawan tp nak tgok pon jd gak la . nk bg sokongan at duwang . 


Older Post | Newer Post